
Gruppenaktivitäten für Unternehmen, Schulen, Familien und mehr!
Spannung und Action, grenzerweiterndes Teambuilding, gemütliche gemeinsame Mahlzeiten… Vallei 53 ist das Ausflugsziel, das Ihrer Gruppe Energie verleiht – ob Kindergeburtstag, Familientag oder Betriebsausflug.
- Ganztägige Aktivitäten mit Mittag- und/oder Abendessen, auch für große Gruppen!
- Ein sorgenfreier und aktiver Tag, den wir komplett für Sie organisieren
- Wir haben auch für große Gruppen genügend Parkplätze
Für Unternehmen
- Auch für große Gruppen geeignet
- Maßgeschneiderte Betriebsfeiern
- Runden Sie Ihren Tag mit einem Mittag- oder Abendessen ab
Für Schulen
- Bei uns wird auch das verfügbare Budget berücksichtigt
- Großer Campingplatz
- Für Grundschulen und weiterführende Schulen
Für Kinder
- Betreuung durch Instrukteure
- Ab 11,00 € pro Person
- Runden Sie Ihren Kindergeburtstag mit Pommes frites und Limonade ab
Für Erwachsene
- Von einfach bis sehr schwierig
- Arbeiten Sie mit Freunden, Familie, Team oder Kollegen zusammen
- Kombinieren Sie Ihre Aktivität(en) mit Mahlzeiten und Getränken
Urlaubsspaß
- Spezielle Tage für Kinder in den Schulferien
- Betreuung durch Instrukteure
- Ohne Eltern Abenteuer erleben!
Ein aktiver Junggesell(inn)enabschied
- Ab 8 Personen. Kostenloser Eintritt für den Junggesellen/die Junggesellin.
- Runden Sie Ihren Tag mit Mahlzeiten und Getränken ab
Aktive Gruppenausflüge
nach Enschede
Möchten Sie einen spannenden und überraschenden Gruppenausflug in die Region Twente machen? Dann sind Sie bei Vallei 53 genau an der richtigen Adresse. Entdecken Sie unser abwechslungsreiches Angebot inmitten wunderschöner Natur.
Besuchen Sie
Vallei 53!
- Auch für große Gruppen geeignet
- Maßgeschneiderte Arrangements einschließlich Mittag- oder Abendessen

Een groepsuitje op maat
Voor elke groep hebben we een passend arrangement. Of je nu een kinderfeestje, bedrijfsuitje of vrijgezellenfeest organiseert, we denken graag met je mee!
Öffnungszeiten
| Montag | Geschlossen |
| Dienstag | auf anfrage |
| Mittwoch | 14:00 – 22:00 Stunden |
| Donnerstag | auf anfrage |
| Freitag | 14:00 – 22:00 Stunden |
| Samstag | 11:00 – 17:00 Stunden |
| Sonntag | 10:00 – 17:00 Stunden |

Hervorragend essen und trinken im „Bonte Bistro“
Haben Sie Fragen?
Haben Sie Fragen zu Vallei 53 oder zu den Möglichkeiten, die das „Bonte Bistro“ anbietet? Rufen Sie uns einfach an.
So bewerten unsere Gäste
Vallei53
-
PiusX Haaksbergen
We hebben allen een super leuke dag gehad! Tubing & Jungle, leuke combinatie!
-
Anne Enschede
We hebben hier twee keer een klimfeestje georganiseerd (kinderen van 8 tm 11 jaar). Beide keren viel het op dat het team erg flexibel is …mehr
-
Manon Ambt delden
Goed georganiseerd, vlotte begeleiding en bediening.
-
Corine Helmink Herveld
Mooie ligging, heerlijk gegeten en aardig personeel.
-
Marvin Hattemerbroek
We hebben met ons bedrijf van circa 35 medewerkers de Expeditie Robinson activiteit gedaan, gevolgd door een lunch aansluitend. De organisatie was strak geregeld, na …mehr
-
Anke Enschede
Het kinderfeestje tubing is erg goed bevallen. De kinderen hebben genoten. De begeleiding was professioneel, het personeel is vriendelijk, flexibel en denkt goed mee. Fijne …mehr
-
Agnes Goor
Wij kwamen bij jullie om het kinderfeestje van onze zoon en zijn vriendje te vieren (9 jaar) met een groep van 10 kids kwamen we …mehr
-
Niki Enschede
We hebben met ons personeelsuitje de VR experience en expeditie jungle gedaan. Beide waren erg leuk en werden op een leuke manier begeleid!
-
Luc Enschede
Super personeel. Fantastische middag.
-
Marleen Pereboom ENSCHEDE
Mijn zoon van 7 jaar had zijn kinderfeestje op het klimmen laag parcour. Wat een feest. Nadat ze taart en ranja hadden gehad gingen we …mehr
We hebben allen een super leuke dag gehad! Tubing & Jungle, leuke combinatie!
We hebben hier twee keer een klimfeestje georganiseerd (kinderen van 8 tm 11 jaar).
Beide keren viel het op dat het team erg flexibel is en meedenkt. Het klimparcours is zo gemaakt dat het leuk is voor de minder handige klimmers en de hele fanatieke kinderen die wat meer uitdaging nodig hebben. Beide keren waren de kinderen er wel 1.5 uur zoet mee (dat is ook wel lang genoeg). Een van de feestjes hebben we ook nog een half uur getubed. Dat was erg leuk om mee af te sluiten.
Goed georganiseerd, vlotte begeleiding en bediening.
Mooie ligging, heerlijk gegeten en aardig personeel.
We hebben met ons bedrijf van circa 35 medewerkers de Expeditie Robinson activiteit gedaan, gevolgd door een lunch aansluitend. De organisatie was strak geregeld, na aankomst konden wij overgeleverd aan het team van Vallei 53 starten met de activiteiten. De spellen waren goed voorbereid, het materiaal is in een goede staat en lag keurig voor ons klaar. Leuke afwisselende spellen zodat iedereen zijn rol kon pakken. Omdat het warm weer was, was een kort pauze moment met drinkgelegenheid wellicht geen overbodige luxe geweest. De lunch was daarom erg welkom en tip top in orde. In de communicatie vooraf was de organisatie extreem snel, vriendelijk en volledig. Complimenten!
Het kinderfeestje tubing is erg goed bevallen. De kinderen hebben genoten. De begeleiding was professioneel, het personeel is vriendelijk, flexibel en denkt goed mee. Fijne sfeervolle en comfortabele zitplaatsen voor de ouders.
De locatie is ideaal. Vanwege het warme weer, konden de kinderen tussen de activiteit en het eten ook nog lekker afkoelen in het rutbeek. Al met al een erg geslaagd kinderfeestje.
Wij kwamen bij jullie om het kinderfeestje van onze zoon en zijn vriendje te vieren (9 jaar) met een groep van 10 kids kwamen we tuben. Waar sommigen het in het begin nog spannend vonden en wouden toe kijken naar de rest. Nadat de eerste kinderen met hard gelach naar beneden kwamen, waren ze om. Alleen maar positieve verhalen van de kids gehoord “ beste kinderfeestje ooit “ “ wow dit is gaaf “ “ kunnen we dit nog eens doen ? “ kortom een middag vol glimlachende snoetjes! Wij komen zeker nog eens terug
We hebben met ons personeelsuitje de VR experience en expeditie jungle gedaan. Beide waren erg leuk en werden op een leuke manier begeleid!
Super personeel. Fantastische middag.
Mijn zoon van 7 jaar had zijn kinderfeestje op het klimmen laag parcour. Wat een feest. Nadat ze taart en ranja hadden gehad gingen we het woeste woud in. Hier hebben ze een duidelijke uitleg gehad en mochten ze vrij klimmen. Dit was super. Alle kinderen hebben enorm genoten!
Na het klimmen hebben ze patat met snack gehad en op naar huis! Goed geregeld, vriendelijk personeel en hele enthousiaste kinderen!